vrijdag 12 juni 2015

Winactie: Nail art brushes


Ik had in mijn Londen shoplog al verklapt dat ik een winactie ging houden, hier is die dan. Deze maand heb ik mijn blog al vier jaar, dus dat mag best gevierd worden. Je kan een set winnen met maar liefst zeven verschillende nail art brushes. Lees verder om te zien wat je moet doen om kans te maken.



Ik ga de winactie niet te ingewikkeld maken. Ik ben jullie allemaal stuk voor stuk enorm dankbaar omdat jullie mijn blog lezen. Ook al kom je er zelden op en bekijk je alleen de foto's, het doet me plezier. Dus dank jullie wel :)

Wat moet je doen om deze set nail art brushes te winnen?

  • Mijn blog volgen op bloglovin, dat kan via deze link
  • Het artikel liken op Bloglovin
  • Een reactie achterlaten onder dit artikel en vertellen dat je meedoet. Vertel ook wat je allemaal hebt gedaan om mee te doen.
Wat kan je doen om meer kans te maken? (niet verplicht!)
  • Mij volgen op Twitter @SheelaWorld (link staat ook in mijn sidebar)
  • Mij volgen op Instagram @sheela.world
  • Tweeten over deze winactie
  • ... vul zelf maar in. Je mag doen wat je wil, maar laat het me zeker weten zodat ik 'het' kan zien. Een bezoekster heeft ooit een youtubefilmpje gemaakt over mijn winactie, dat vond ik heel lief en erg origineel.


Je kan meedoen tot en met 30 juni. Begin juli maak ik de winnaar bekend op mijn blog.

Doen jullie mee?
Liefs,
Sheela

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik doe graag mee! Ik volgde je al op Bloglovin en op Twitter en nu ook op Instagram :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle stapjes door genenomen ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee!
    Super leuke wijactie!
    Ik hoop dat ik niet te laat ben x

    BeantwoordenVerwijderen