maandag 2 januari 2012

Travalo

Hyee ;)
Haat je het ook als je de parfum die je 's morgens had opgespoten na een paar uurtjes niet meer ruikt? En je kan de parfum niet meenemen omdat het flesje te groot is. Sinds ik de Travalo heb, heb ik daar geen last meer van :)


De Travalo is een mini parfumflesje, deze kan je heel gemakkelijk vullen met de parfum die je lekker vind. 

Een handig en klein flesje dat je mee kan nemen in je tas ;)
Je kan zien hoeveel er nog in zit.

 Prafumflesjes hebben altijd een dopje dat je af kan halen, daar moet je de onderkant van de Travalo opzetten en duwen. Nu spuit je parfum in de Travalo.


Nu heb je je favoriete parfum in een mini flesje die je overal mee naar toe kunt nemen.
Ik heb mijn Travalo gekocht in een schip toen ik van Engeland terug naar België kwam. Het was 10£ en je had verschillende kleuren.
Ik heb laatst een andere versie gezien in de folder van 't kruidvat, dat is geen Travalo maar eigenlijk precies hetzelfde. De parfum die ik gebruikt heb op de foto's: Jardin Des Nymphes van de Yves Rocher.

1 opmerking: